pondělí 19. září 2011

Obsah blogu

Co bude obsahem tohoto blogu?

Obsah blogu se přibližně rozštěpí do čtyř oblastí:
1. Vydělat peníze. To zajímá asi nejvíc lidí. Hodně se chci věnovat vydělávání prostřednictvím internetu. Možností je spousta, slepých uliček taky.
2. Ušetřit. Když jsme se na svoje peníze tolik nadřeli, tak je přece nebudeme vydávat zbytečně, že?
3. Investovat. To znamená přinutit svoje peníze, aby nám přinášely další zisk. Ziskem nemyslím ty miniúroky ve výšce 2% za rok, které nám s takovou pompou nabízejí banky.
4. Učit se. Znalosti a dovednosti jsou důležité, jak v oblasti finančního vzdělání, tak i další znalosti, které nám pomůžou lépe se uplatnit a více vydělat (znalost angličtiny, psaní všemi deseti, tvorba www, reklama na inernetu, to jsou např. pro mě důležité oblasti).

Občas se tu vyskytnou i články, kterým říkám úvahy. V podstatě jsou to myšlenky, které se mi táhnou hlavou a které si píšu i proto, abych si je urovnala. Třídím zrno od plev a hledám rozumné myšlenky v tom chaosu, který můj mozek produkuje.

Napadá mě ještě jedno téma, které mi tu chybí a to je ochrana už získaného "majetku". Není to jen pojištění majetku, ale i předvídání různých rizik (když vám zkolabuje počítač, kde máte z poloviny napsanou knížku, je to k vzteku). Nevím, jestli se něčemu podobnému budu věnovat. Možná, když budu mít pocit, že mám co říct.

Žádné komentáře:

Okomentovat