středa 15. února 2012

Emailová schránka jako úkolníček?

Narazila jsem na (anglickém) internetu na zajímavý článek o tom, že někteří lidé používají svou emailovou schránku také pro ukládání úkolů. Samozřejmé je to u Outlooku, ale u freemailu, jako je třeba seznam.cz? Tam sice není žádná služba přímo k tomuto účelu určená, ale je možné si poslat sám sobě email, kde v předmětu bude stručný popis úkolu nebo události a v textu pak případné podrobnosti. Nenašla jsem ovšem možnost poslat si email později třeba za týden nebo za měsíc. Hledala jsem i na centrum.cz, ani tam jsem takovou možnost nenašla. Obě schránky ovšem umožňují označit si některý email barevně, toho jsem si zatím nevšimla, ale vypadá to užitečně.
Řekněme, že pracuju na několika projektech. Pro každý si můžu založit jednu složku a do té ukládat emaily/úkoly, které se toho konkrétního projektu týkají. Můžu je i označit barevně – ty, které vyžadují nějakou akci označit červeně, ty, které jsou informativní, modře a ty, kde mám uložené nápady a náměty k přemýšlení třeba zeleně.
Možná je to trošku zvláštní, ale když používám schránku každý den, hodilo by se mi , abych tam mohla mít uložené i úkoly a poznámky k věcem, které mám zrovna rozpracované.
Pro anglicky čtoucí přikládám ještě článek, který mě na tuto myšlenku přivedl, i když ve skutečnosti se tam o tom píše jen okrajově: http://itzy.wordpress.com/2006/04/10/two-emails-are-sometimes-better-than-one/ .

Žádné komentáře:

Okomentovat